Monday 4 November 2013

Online business

Assalamualaikum. Goodnight guys and girls. Aku nak update entri kalini pasal business yang aku baru je nak buat. Nak tau ape? Ok first aku nak bagitau aku ade jual 1 produk kecantikan, Vitamin C Roseship. 



Korang nampak kan pil Vitamin C dekat atas ni? Ok biar aku cerita sikit pasal kebaikan vitamin C ni dekat korang. Antara kebaikan bila korang makan vitamin C ni adalah :

1. Mencerahkan kulit
2. Mengecilkan pori-pori
3. Sekatakan tona kulit
4. Menghilangkan parut
5. Melicinkan, menganjalkan, melembapkan kulit
6. Kulit kelihatan glowing
7. Mengatasi masalah kulit kering
8. Mengatasi masalah bibir & tapak kaki merekah
9. Meningkatkan tahap imune system
10. Mengurangkan gejala selsema dan demam
11. Mengatasi masalah resdung dan awet muda

Hmm. Itu adalah antara kebaikan yang diperoleh bila korang makan vitamin C ni. Kalau korang tak percaya, aku sendiri makan vitamin C ni, dan inilah hasil yang aku peroleh sekarang ni.


Ini muka aku, dari sebelum makan Vitamin C Roseship dengan selepas makan Vitamin C Roseship


Yang ni pulak tangan aku yang sekarang lepas aku amalkan makan Vitamin C Roseship

Mungkin muka aku tu, ramai yang cakap aku snap pakai kamera 360 kan sebab skrg semua orang pakai kamera tu. Takyah tipu! Ok sekarang aku tunjuk gambar testimoni yang dah pun amalkan vitamin C ni.





Ni antara testimoni yang dah pun berjaya amalkan vitamin C ni.

Lillahi, aku jual bukan atas dasar nak kaut untung. Aku taknak pun jual atas dasar penipuan. Tapi aku jual sebab aku dah pun amalkan produk ni sampai harini aku masih lagi amalkan. And for your information, ibu dan adik aku pun dah amalkan vitamin C ni sebab dorang cakap sunburn dekat muka aku dah takde. Ibu pulak cakap muka aku sekarang glowing semacam. So dorang pun pakai. Kalau korang nak rasa sendiri, try lah dulu baru boleh comment. Ada pertanyaan, jangan segan nak whatsapp aku 0129622671.