Sunday 11 November 2012

Me Love Them


Assalamualaikum. Heyy boboy and gegirl there. Hope korang sihat and chill chill ja okay. First thing, sorry cause dah lame bebenor tak update blog ni. Takdak cerita nak dikongsi dengan korang. Kalau nak cerita fasal ex couple macam tak best je sebab malas nak bukak buku lama dah. Harini baru laa dapat ilham nak create apa. Hehehe.

Okay, about 10/11/12 tu ramai jugak yang update dekat facebook and twitter. Ade yang anggap hari tu hari paling bahagia. Ade jugak yang anggap hari tu hari paling malang. Takpe laa, apepun yang jadi, asalkan korang enjoy dengan life korang.

Hah, nak tahu ape yang jadi dekat aku on that date? Agak happy jugak laa sebab tarikh tu tarikh aku couple dengan si gemok aku balik, Muhammad Khairul Firdaus. Actually dia bukan orang baru, bukan kawan baru, bukan jugak kenalan baru aku. Tapi dia pernah datang dalam hidup aku dulu untuk setahun lebih membahagiakan aku, menjaga aku, menjadi sahabat istimewa, ada dengan aku bila susah and senang aku, and etc. So aku dah faham dia macam mane and dia pun dah faham aku macam mane. Hee.



Ni dia orang nya. Muhammad Khairul Firdaus bin Rus Azizi. Gambar ni gambar baru je ambik masa kitorang pergi kenduri kakak kawan kitorang tengahari tadi. Nampak tak chemistry kitorang kat situ? Hahaha.

Okay, entri ni bukan untuk love aku je. Tapi untuk kawan kawan aku jugak. Kitorang dah lame tak jumpe kan, so kitorang decide untuk spend time together. So ade laa sikit gambar kitorang, tapi still tak cukup quota laa. Ape yang ado jelah ye :’)

Nahhh. Untuk korang tengok.






Okay laa. Itu je untuk entri kali ini yaa. good night guys :')